بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
اکتبر 31, 2021
7 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین مدارس آنلاین کانادا

بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
اکتبر 31, 2021
7 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین مدارس آنلاین کانادا

اگر قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارید، بی شک کشور کانادا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. سیستم آموزشی این کشور در مقاطع تحصیلی مختلف پیشرفت بسیاری داشته است، از این رو بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در سراسر جهان خواهان اپلای کانادا و ادامه تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های کانادا هستند.
در سال‌های اخیر با توجه به تغییر شیوه زندگی مردم در سراسر جهان، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که تحصیلات خود را به صورت آنلاین ادامه دهند. البته این موضوع می‌تواند مزایای بسیاری چون هزینه تحصیل کمتر، عدم نیاز به پرداخت هزینه زندگی، مناسب بودن شهریه آموزش، اطمینان خاطر والدین، عدم نیاز به ویزا دانش آموزی، اخذ پذیرش در مدرسه بدون مدرک زبان، امکان تحصیل همزمان در ایران و…. را در پی داشته باشد.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا شما را با مدارس آنلاین کانادا و مزایای تحصیل در کانادا با این روش بیشتر آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

لورل اسپرینگز

این مدرسه یکی از مدارس خصوصی و معتبر برای دانش‌آموزانی است که قصد دارند به صورت آنلاین ادامه تحصیل دهند. لورل اسپرینگز از مهد کودک تا پایه 12 را تحت پوشش خود قرار داده است. برای افزایش سطح کیفیت آموزش در این مدرسه سعی شده تا از بهترین اساتید برای تدریس استفاده شود. این مدرسه از سال 1991 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه توانسته در بین مدارس آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مدارس معرفی شود. بیش از 4 هزار دانش آموز توانسته‌اند با موفقیت از این مدرسه فارغ‌التحصیل شوند، از طرفی چند ملیتی بودن آن باعث شده تا دانش‌آموزانی با فرهنگ‌ و ملیت مختلف را در خود جای دهد.
طبق برنامه آکادمی مدرسه لورل اسپرینگز تنها دانش آموزان پایه ششم تا 12 می‌توانند در آن شرکت کنند. این مدرسه به عنوان بخشی از برنامه نویسی آکادمی این فرصت را در اختیار دانش آموزان قرار داده است، به این ترتیب دانش آموز می‌تواند با کسانی که مستعد پیشرفت هستند رقابت کند و در تعاملات علمی و اجتماعی شرکت کند. این مدرسه در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین مدارس کشور کانادا معرفی شد. برنامه درسی انعطلاف پذیر و با کیفیت آن هر ساله دانش آموزان بسیاری را برای ثبت نام و ادامه تحصیل تشویق می‌کند.

جیمز مدیسون

یکی دیگر از مدارس آنلاین کانادا، جیمز مدیسون است. تاکنون ده‌ها هزار دانش آموز در این مدرسه به صورت آنلاین به تحصیلات خود ادامه داده‌اند. بسیاری از دانش آموزان به دلایل مختلفی نمی‌توانند به صورت حضوری در مدارس کشور کانادا ادامه تحصیل دهند، مدرسه جیمز مدیسون این امکان را فراهم کرده است تا بتوان به صورت آنلاین و غیرحضوری به تحصیلات خود ادامه دهید. مدرک دیپلم کسب شده از این مدرسه دارای اعتبار بالایی است، به طوری که با آن دیپلم همانند دیپلم دیگر مدارس می‌توانید در دانشگاه‌های معتبر کانادا ادامه تحصیل دهید.
این دبیرستان در سال 1996 در کانادا تاسیس شد و توانست با سطح آموزشی بالایی که دارد به عنوان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین مدارس آنلاین کانادا معرفی شود. فارغ التحصیلان این مدرسه می‌توانند یا به دانشگاه بروند یا به راحتی در کالج اشورت کانادا به تحصیلات خود ادامه دهند. کادر آموزشی این مدرسه تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین آموزش‌ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. از مزایای انتخاب این مدرسه آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هر زمان و در هر مکانی می‌توانید مطالعه کنید و آموزش ببینید.
  • دانش آموزان پشتیبان شخصی دارند که راه ارتباطی آن‌ها با معلمین هستند.
  • کتاب‌های الکترونیکی جذاب و با کیفیتی دارند که از لحاظ بارعلمی و محتوا هم بسیار غنی هستند.

آکادمی هالستروم

یکی دیگر از بهترین مدارس آنلاین کانادا، آکادمی هالستروم است. این آکادمی فعالیت خود را از سال 1985 آغاز کرده و تا به امروز توانسته توجه بسیاری از دانش آموزان بین‌المللی را به سمت خود جلب کند. برای فارغ‌التحصیل شدن از این مدرسه باید حداقل 220 واحد درسی را با نمره قابل قبول بگذرانید، در غیراینصورت اجازه فارغ‌التحصیلی به شما داده نخواهد شد.
در این مدرسه دانش آموزان از هر فرهنگ و مذهبی می‌توانند ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند. این آکادمی هیچگونه وابستگی مذهبی ندارد. میزان شهریه و ورودی این مدرسه در زمان ثبت نام و با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده به دانش آموز مشخص خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه این آکادمی آن است که دانش آموزان در سال آخر باید یک امتحان تایید صلاحیت دهند و در صورت کسب نمره بالای 80 در این آزمون می‌توانند فارغ‌التحصیل شوند.

Northstar

در این مدرسه دانش‌‌آموزانی از ملیت‌های مختلف در حال ادامه تحصیل هستند، این مدرسه تنها مدرسه خصوصی و انگلیسی زبان نورث ثور می‌باشد. این مدرسه که در شهر مونترال کانادا قرار دارد و در حال حاضر تنها دانش آموزان بین 12 تا 17 سال را ثبت نام می‌کند. با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی جدید و پیشرفته توانسته یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی را برای دانش آموزان خود داشته باشد. دانش آموزان در این مدرسه در یک محیط امن با بهترین شیوه آموزشی تحصیلات خود را ادامه خواهند داد. طبق آنچه در وب سایت مدرسه Northstar عنوان شده است، میزان شهریه دانش آموزان به سه فاکتور خوابگاه، مقطع تحصیلی و سن دانش آموز بستگی دارد. پس از مشخص شدن این سه فاکتور می‌توان میزان شهریه دانش آموزان را مشخص کرد. این مدرسه آنلاین تمام امکانات و خدمات یک مدرسه با کیفیت و خصوصی داراست.

دبیرستان اکسل

امروزه تحصیل آنلاین یکی از دغدغه‌های دانش آموزان بین‌المللی است. دبیرستان اکسل یکی از دبیرستان‌های آنلاین در کشور کاناداست که توسط کمیسیون انجمن مرکزی اداره می‌شود. معمولا شهریه برای دانش‌آموزانی که قصد اخذ دیپلم این دبیرستان را دارند ماهانه 89 دلار برآورد شده است. البته این میزان شهریه با توجه به نوع خدماتی که مدرسه اکسل به دانش‌آموز ارائه می‌کند متفاوت خواهد بود.
پس از اتمام تحصیلاتتان به راحتی می‌توانید با استفاده از مدرک معتبر این مدرسه در دانشگاه‌های کشور کانادا ثبت نام کنید.

Forest Trail

یکی از مد‌ارس دولتی و آنلاین کشور کانادا که در استان انتاریو قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین مدارس استان انتاریو معرفی شده است. در حال حاضر در سال تحصیلی 2021-2022 حدود 513 دانش‌آموز در این مدرسه مشغول به ادامه تحصیل هستند. کادر مجرب مدرسه سعی می‌کند تا با داشتن یک برنامه‌ریزی قوی و اصولی، پتانسیل دانش آموزان را افزایش دهند تا بتواند بهترین سیستم آموزشی را در مدرسه خود داشته باشند. استفاده از بهترین کادر آموزشی و اداری می‌تواند یکی از دلایل انتخاب این مدرسه آنلاین باشد. اگر به دنبال میزان شهریه و ورودی این مدرسه هستید بهتر است به وب سایت مدرسه مراجعه کنید تا علاوه بر هزینه تحصیل، با امکانات و خدمات آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

Keystone

یکی از بهترین مراکز آموزشی در شهر تورنتو کشور کانادا، مدرسه Keystone است. مدرسه کیستون آموزش از دوره مهدکودک تا دبیرستان را تحت پوشش قرار داده است، به طور کلی آموزش در این مدرسه شامل سه بخش کودکستان، جونیور و دبیرستان است. اما بیشتر تمرکز کادر این مدرسه روی پایه‌های ششم تا دوازدهم می‌باشد. کادر مجرب و مربیان حرفه‌ای در این مدرسه سعی می‌کنند تا علاوه بر آموزش دروس در کنار آن آداب اجتماعی، نحوه رفتار با هم سن و سالان، توانایی تجزیه و تحلیل مسائل و… را به دانش آموزان بیاموزند. اگر در شهر تورنتو کانادا زندگی می‌کنید و به دنبال یک مدرسه خوب هستید بی شک کیستون می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. علاوه بر این موضوع، مدرسه کیستون به عنوان یکی از بهترین مدارس آنلاین کانادا شناخته شده است. از این رو با خیال راحت می‌توانید این مدرسه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. در حال حاضر امکان ادامه تحصیل آنلاین برای دانش‌آموزان بین‌المللی و دانش‌آموزان کانادایی در این مدرسه فراهم شده است. 

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله هزینه تحصیل در دبیرستان های در کانادا را نیز مطالعه کنید.

کلام آخر

همواره تحصیل از مقطع ابتدایی در کانادا می‌تواند مسیر را برای ورود به دانشگاه‌های این کشور آسان‌تر کند. به همین دلیل است که والدین ترجیح می‌دهند فرزندانشان از دوران دانش‌آموزی برای ادامه تحصیل وارد مدارس این کشور شوند. امروزه علاوه بر تحصیل حضوری، شرایط تحصیل آنلاین هم برای دانش‌آموزان مهیا شده است و یک فرصت عالی است زیرا امکان اخذ فاند تحصیلی کانادا در دوره دبستان و دبیرستان وجود ندارد. به این ترتیب می‌توانید بدون سفر به کشور کانادا و تنها از طریق آموزش از راه دور نسبت به ادامه تحصیل خود در مدارس این کشور و اخذ دیپلم کانادا اقدام کنید.  

بهنام فارسی

بهنام فارسی

بهنام، موسس و مدیرعامل کن‌اپلای و فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه کنکوردیا کانادا، باور دارد که با افزایش تعداد افراد متقاضی به مهاجرت تحصیلی، افراد و مسئولین حوزه‌های مرتبط باید دست به دست هم بدهند، تا این فرایند را برای دانشجویان اینترنشنال، آسان‌تر و ارزان‌تر شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد تحصیل در خارج از کشور

آیا در حین ادامه تحصیل حضوری در ایران می‌توان به صورت آنلاین دیپلم مدارس کانادا را دریافت کرد؟
بله، یکی از مزایای آموزش آنلاین در کشور کانادا آن است که می‌توانید هم‌زمان با ادامه تحصیل خود دیپلم کانادا را هم دریافت کنید.
آیا زمان شروع سال تحصیلی در مدارس آنلاین این کشور با مدارس حضوری متفاوت است؟
خیر، زمان شروع و پایان سال تحصیلی در مدارس آنلاین و حضوری کشور کانادا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
سال تحصیلی در مدارس کشور کانادا، چه مدت طول می‌کشد؟
سال تحصیلی در تمام استان‌های کشور کانادا حدود 190 روز بوده، اما در استان کبک 180 روز است.
آیا برای ادامه تحصیل به صورت آنلاین در کشور کانادا نیاز به ویزا است؟
در صورتی که قصد ادامه تحصیل به صورت آنلاین و غیرحضوری را در مدارس این کشور دارید، نیازی به اخذ ویزای دانش آموزی نیست.

دیدگاه‌های شما

شما میتوانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید و یا به منظور پاسخگویی به سوالات خود اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

دیدگاه Javad Eshaghi:

سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. من نمیخواهم به آمریکا مهاجرت کنم و میخواهم از ایران دیپلم کامپیوتر کار و دانش را بگیرم. اسم و وبسایت بهترین دبیرستانهای آن لاین آمریکا را بنویسید که شاگرد ایرانی را از
راه دور میپذیرند. چکار باید بکنم تا بتوانم از ایران دیپلم کامپیوتر آمریکایی بگیرم. پاسخ سوالاتم را به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

ازما بپرسید!

شما میتوانید دیدگاه و سوالات خود را در قسمت زیر برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.

آدرس ایمیل شما مننتشر نمی شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

همین حالا شروع کن!

شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی و بهترین مسیر پیشرفت تحصیلی را به شما ارائه دهند.

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

با رزرو وقت مشاوره رایگان فرآیند پذیرش تحصیلی خود را همین حالا شروع کن.

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

مشاوران حرفه‌ای ما در تلاش هستند تا به آنچه‌ که لایق آن هستید برسید.

CanApply Newsletter Icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه "کن‌اپلای" علاوه بر دریافت اخرین اخبار مربوط به مهاجرت به کشورکانادا، از 50 دلار تخفیف ویژه کاربران نیز بهره‌مند شوید
کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت کن‌اپلای می‌ باشد.